Allt för Sjön 2015 = En 606a på plats, sponsorer, förbundet och s606k-aktivitet

606a utan kol och beslag

I samband med årets Allt för Sjön (28 februari till 8 mars) ställer våra partners North Sails och Happy Yachting ut SWE932 i sin gemensamma monter. Båten är aldrig sjösatt och är ännu ett projekt utan köl och beslag som skall slutmeckas på plats under mässan. Snacka om gyllena tillfälle att få synas och marknadsföra klassen.

löpsedel som bild version 3606 racing folder

606-förbundet har fått chansen att vara med på ett hörn så vi kommer bland annat att damma av en klassiker ”606 Racing” och göra en mässspecial i ett lite mindre format som kommer finnas tillgängligt vid båten.

happ-NS-Rob ihop

Även förbundets tredje stora partner – FSE Robline – kommer vara på mässan då de som leverantör till Happy Yachting kommer finnas med och hjälpa till i deras monter.

Ta därför tillfället i akt och titta in i North Sails och Happy Yachtings monter under mässan och snacka allt från 606-segling, segel och trim till flytvästar och tampar med våra partners

Startegi-400x383

Tisdagen 3e mars kör Stockholms 606-klubb ett kombinerat uppstartsmöte och föreläsningsevent med North Sails på mässan. Kom och förkovra dig, träffa förbundets sponsorer, snacka utrustning och mingla med andra seglare. Samling i Norths/Happy Yachtings monter (A05:11) klockan 1700 och framåt.

För mer info om tisdagens program – läs på www.s606k.se