Ett nytt hem på nätet

Välkommen till vår ”nya” hemsida.

I natt växlade vi över till förbundets nya webserver. Som ni kan se har vi passat på att fräscha upp utseendet lite. Tekniken bakom den layout vi tidigare använt visade sig inte kompatibel med resten av det nya systemet. Så vi fick en utmärkt anledning till att förnya oss lite.

Vår webserver har flyttat från Köpenhamn till Västerås. Processen att växla över tar upp till 24 timmar att genomföra fullt ut. Under den tiden kan man växelvis se både den nya och den gamla. Det som tar tid är uppdateringen av DNS (internets system för att översätta ”606-forbundet.se” till maskinadresser).

Tyvärr har flytten inte gått helt smärtfritt. Vi har tekniska problem med en del bilder. Vi jobbar på att fixa det.