Sista dagen för ordinarie anmälan till SM

Idag den 19 Juli så är det sista dagen för anmälan till SM till 1200 kr sedan blir det 2000 kr.

De som har anmält sig senast idag och betalt anmälningsavgiften till Marstrands Segelsällskap, samt betalat medlemsavgiften till Svenska 606 Förbundet. Är med i utlottningen av en spinnaker från North Sails, som är ett samarbete mellan North Sails och Svenska 606 Förbundet. Lottningen kommer att ske på tisdagen den 24 Juli när vi har all info om vilka som har anmält sig och betalat i rätt tid. Spinnaker kommer att levereras med rätt segelnummer i Marstrand den 9 Augusti.

För våra deltagare från Finland och Danmark så går det bra att betala anmälningsavgiften kontant på plats i Marstrand.

På torsdagen den 9 Augusti så kommer det att finnas hjälp från North Sails att ställa in rigg och få trimtips