Ställ upp! Missa inte de fina priserna och det stora lotteriet i Lidköping nu i helgen!

zhik - svart text - 135pxlfserobline-nya-org-png-187mm????????????????????North-sails-OD

Eftersom det här är den avslutande regattan i Robline 606 Cup 2016 så kommer det, förutom välförtjänta priser till de bästa i regattan, också finnas ett digert prisbord från våra sponsorer. Sponsorerna är Robline, North Sails, Zhick och Happy Yachting.  Dessa priser kommer att lottas ut till de båtar som deltar i regattan i Lidköping under regattamiddagen och det vore väl synd att missa den chansen att vinna fina priser.

För att få vara med i utlottningen av dessa priser så måste man vara medlem i Svenska 606-förbundet. Info om regattorna och hur fördelning av lotter går till finns här på 606-förbundets hemsida.