606-förbundet & Happy Yachting = SANT

580-HappyYachting stor - klippt

Ny samarbetspartner/sponsor till 606-klassen är företaget Happy Yachting – en nätbaserad återförsäljare inom seglingsbranschen.

Saxat från Happy Yachtings hemsida:

Vi som jobbar på Happyyachting.com älskar segling i alla dess former. Med en gemensam 60års erfarenhet från havet vet vi vad som funkar och inte. Därför brinner vi för att hitta bättre sätt att göra nödvändiga, coola, nytänkande prylar tillgänglig för alla seglare.

Våra kunder är engagerade seglare som vill ha en enklare och en roligare seglingsupplevelse oavsett om det handlar om cruising med familjen, kvällskappsegling eller den viktiga regattan med proffs ombord.

Bland annat så kommer Happy Yachting att bidraga till rikscupens digra prisbord som lottas ut vid avslutningsregattan i oktober. Vi hoppas också få se dem i samband med regattor där de som företag bidrar med tips och kunskaper inom material och lösningar. Som seglare kan du nog räkna med att få ta del av riktade erbjudande.

Ett mycket kul inslag är att Happy Yachting sedan ett par månader tillbaka är delägare av SWE932 och kommer att vara aktiva i klassen framöver. Nämnas skall att den i klassen inte helt okände Martin Angsell kommer segla på SWE932. Ni kan väl redan nu räkna ut vad båten kommer att få för namn?

Läs mer om vår nya partner på:

Happy Yachting.com.2

PS. SWE932 kommer att finnas med i Happy Yachtings monter på ”Allt för Sjön” med start 28e februari. 606-klassen och förbundet kommer att få chansen att synas i samband med det. Mer info kommer.