Ny hemsida för 606-förbundet

Välkommen till vår nya hemsida för 606-förbundet. Nu kommer vi att ha alla tre hemsidor/bloggar under ett tak. Det innebär att www.606-sm.se och ordförande bloggen utgår. Nu på hemsidan kommer vi att även ha möjlighet att 606 klubbar kan skriva inlägg om deras verksamhet på klubben.

Jag vill tacka Jesper för denna flytt av hemsidan till nytt hotell och även den konvertering han gjorde. Tack Jesper.

Här finner du information om SM och rikscupen och alla viktiga datum för 606 segling runt landet. Nu är det bara att börja planera seglingsåret 2010.

Jag vill tacka Jonas för att ställde upp och arbetade med den gamla sidan och uppgraderade den med information.

Allt på hemsidan är inte klart bl.a. ska jag fixa till galleri och köp/Sälj dessa kommer igång innan jul. Är det något DU saknar på hemsidan hör gärna av er till mig www.marten@kappsegla.com

Runt Lucia kommer vi att starta anmälan av SM och rikscupseglingarna.

Hoppas att du kommer att trivas med vår nya hemsida

/Mårten Ordförande i 606-förbundet